Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 8 september 2009

Stafettpinnen går vidare..

Fick denna idag av Magstar.. Klart jag tar mig an utmaningen!

A is for age: 35

 
B is for booze of choice: Spritzer

C is for career: joo jag ska skaffa mig det...


D is for your dad’s name: Ivar

 
E is for essential items to bring to a party: Sprit?..och jag i kombination...skitkul:)

F is for favourite song at the moment: Intromusiken på tv-serien True Blood

G is for favourite game: All frågesport!


H is for home town: Härnösand/Uppsala/Göteborg

I is for instruments you play: Mina egna stämband och elorgel ala 1987..men jag kan nog traktera det mesta..*skryt*


J is for jam or jelly you like: Hallonsylt!


K is for kids: systersonen Morris aka Knorrelito


L is for living arrangements: Singelliv i en 2-rumsresidense med

M is for mother’s name: Marianne


N is for name of your crush: None

O is for overnight hospital stays: 2005 blev det några nätter..


P is for phobias: vissel och barnkörer i populärmusik

Q is for quotes you like: Det var ingen glädje med den sorgen sa gubben som grät vid fel grav

R is for relationship that lasted the longest: oj..rekordet var la ett år

S is for sartorial style [ung; hur går du klädd]: Uniform på jobbet, jeans och finmysbyxa hemma

T is for time you wake up: 07.00


U is for underwear: Hela och rena hipsters

V is for vegetables you love: Goda japanska bönor som Sara bjuppar på

W is for weekendplans: inga hoppas jag…sova..

X is for x-rays you’ve had: oj..några har det blivit under åren men hos tandis senast.

Y is for yummy food you make: Höns ris och curry

Z is for zodiac sign: Lejon

Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Ögonklick och Tussan


Ä är för älsklingstrend: moonwalk


Ö är för en önskan just nu: Vara frisk, vara kär, hitta rätt och no stress..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar