Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 19 september 2009

men sluta tjura..

Efter en timmas uppiggande promenad i Slottskogen med fröken Fritjof kommer jag hem och skall ta hissen upp till mig. Hissdörren öppnas och gubben med käppen på våning 3 kommer ut. Jag tar emot dörren och öppnar och tackar.  Gubben mumlar nått ohörbart och jag frågar snällt vad det var han sa:

-DET VAR VÄL DÖRREN DU VILLE HA ANTAR JAG!, fräser han jävligt bitskt.

-eeh va? ja ..tack.. svarar jag lite frågande.

-ÄR DU INTE NÖJD DÅ!? VAD BRA ATT DET BLEV BRA FÖR DIG DÅ. ÄR DU NÖJD NU DÅ?

-Men jävlar vilken glad kille du är då.. svarar jag.

Gubben blir tokig ser jag...skiter jag i..fattar inte varför han snäser åt mig..vi brukar alltid hälsa men nu har han mens som fan.

Jag tar hissen upp..

Dör jag med en käpp genom skallen så är den skyldige Jörgen på tredje våningen i mitt hus. Bara så ni vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar