Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 19 maj 2009

Kändisspotting..

I dag på Linnégatan såg jag självaste Håkan Hellström...han hade hood och solglasögon och cyklade med ett litet barn i barnsadeln.. men jag såg nog att det var han..:)

Jag har haft ont i min högra handled nu ett tag..vet inte riktigt varför...men det kändes som det blivit aningens bättre tills jag idag skakade hand med en krallig klient...och saaaatana vad ont det gjorde..han måste ha sett på mig hur jag led.. jag fick fan tårar i ögonen och håret i ansiktet stod rakt ut..

När jag kom hem grävde jag fram mitt gamla handlesskydd som jag hade när jag jobbade på lager..nu har jag tvättat det och nu kommer jag ha på mig det...för att folk ska fatta att ta det lungt..Jag skakar fan hand med folk hela tiden..

eller som jag sa till min kollega.

"-Att skaka hand är ju mitt signum"

gud så dum i huvet jag är...mitt signum och 6 miljoner till på denna jord..

Ingen kickbox idag pga handleden..men jag stack ut och sprang...fick springa snabbt för regnet jagade mig..hehe.. gött! BRA JOBBAT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar