Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 16 maj 2009

Jag har blivit spotyfierad!

Min handled är inte vad den borde..nån nerv eller nått ligger i kläm..ska vila...när jag skakade hand med högste chefen i veckan höll jag på att skrika honom rakt i ansiktet.. härrejävlar så ont det gjorde.. Inte för att att han har kraftullt handslag..men utan i vissa lägen bränner det till...hmm..

Jag sket i träningen igår och mötte upp med Tussan och da crew...det blev några öl och snickesnack.. var hemma innan klockan var 23..:) Trevligt

Jag har blivit spotyfierad..gött.. En klasskamrat från 90-talet förbarmade sig över mig och skickade en inbjudan...tack Kristina!..:)

I eftermiddag blir det att jobba på Göteborgsvarvet..ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar