Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 7 augusti 2008

Nystart..

Då har jag återigen gjort en nystart på viktklubb.se ..nu ska ingen semester eller nått annat jäkla trams stoppa min viktnergång..:)

Just nu är mitt hjärta inne inått jävla skov och slår i otakt heeela jävla tiden..jag käkar ju min hjärtmedicin..men då blir jag ju så trött..inte bara slö utan så det känns som om man ska falla ihop om jag går relativit snabbt uppför trappan hemma tex.

Så när jag sätter fart och skall gå rask promme hem från jobbet så snubblar jag på mina egna fötter..känns som det stasar i benen.. vad är värst?..hjärtat som löper amok eller kroppen som vill gå i ide..?

Kan nu nån jävligt snabbt tala om för mig vad det är för fel..jag blir fan galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar