Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 14 augusti 2008

Lägenhet i Annedal?

Hittade en lägenhet idag, en tvåa på Övre Husargatan..kalasbra med balkong och badkar och hela kånkarången...kruxet? att det är inflytt första september..hmm.. jag får låna av vänner och släkt om jag skall ha råd....OM det nu skulle bli jag som får den..

Tussan pratar om att dra tillbaka till Östkusten..men jag vet inte om jag vill haka på..jag har ju mitt liv här..och bandet och jobbet.. Men syrran ska ju ha bäbis och klart man vill bo närmare henne och även närmare päronen..Men var ska jag flytta då? Stockholm...syrran säger näää hon hatar stockholm..Uppsala?..hmm..Norrland går ju fetbort..jag dör om jag ska bo där..tror jag.. Har man familj så visst..men inte som singeltjej..nix.

Men får jag lägenheten på Övre Husar så har jag ett bättre utgångsläge för att byta till mig nått i Stockholm kanske..hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar