Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 13 april 2014

Veckan som gått

Men vilken vecka! Som startade med audition i måndags. I torsdags fick jag besked JAG KOM MED!
Det var ca 80 som provsjöng och dom sa att dom skulle ta med 15.

Ikväll är det första repet. Sjukt kul Jag har fått noter och länkar på nätet som jag ska traggla in! KUL.
Som det ser ut just nu ska vi sjunga på Picknickfestivalen på Svenska nationaldagen!

Igår morse efter en natt på stan (trodde fan adrig att jag skulle vara vid liv) kl 11 lördagförmiddag var det premiär för bokklubben på ett café i Majorna.
Sjukt kul att träffa helt nya människor med olika bakgrunder. Vi valde ut en modern klassiker som start!

Glaskupan av Sylvia Plath

glaskupan1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar