Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 15 maj 2013

Dagens hjärnsläpp

Jamen Balle vad less jag blev i dag inne på vårdcentralen.
För jag hade visst missat att min tid var i Måndags och inte alls idag onsdag som jag var hundra på.
Ja ytterligare ett tecken på att jag inte är som jag borde.
..och såklart debiteras jag för den uteblivna närvaron..

jamen nu när tandläkarräkningen stretchar sig till 13.000 så känns en hunka varken till eller från....

Men det löste sig iallafall med mitt ärende. Det vara bara å sätta sig i drop-in-kön och vänta. Men det gick snabbt och jag fick träffa an annan läkare som fattade snabbt.

Blev uppringd av f-kassan. Jag har tydligen en personlig handläggare. Det känns ju bra.

Onsdag, varken mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar