Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 27 april 2012

Dagens lunch


Jag beställer mat på Max och betalar och väntar.
Får helt fel burgare och säger till.... ska få en ny...väntar..
Får rätt burgare och jag ser att jag betalat mer än vad min beställning kostade, men orkar inte påpeka..har redan väntat länge.

Sätter mig ner och sätter tänderna i hamburgare och guess what.. hamburgaren är knappt varm..blöööt och typ kall och grå.
Går tillbaka till disken och säger- Nä vet ni vad, jag tar pengarna tillbaka. Jag vill inte ha denna för den smakar inte bra. -
-Vill du ha nått annat?
-Nej eftersom min lunch nu strax är slut för att jag redan väntat så hoppar jag det, jag tar gärna bara tillbaka vad jag betalat.

Jag går och sätter mig igen för jag har sällskap av en klasspolare.
Ut kommer personalen och frågar om jag vill ha nått annat iallafall, dom insisterar, okej ta två små hamburgare utan bröd.

En liten stund senare får jag maten och så får jag tillbaka pengarna.
Men inte så mycket som jag betalade utan mindre, eftersom det blev fel redan från början av lunchen.

random shit.. Men sällskapet var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar