Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 9 december 2011

Mät-dag

Japp denna dag är mättdag, jag mäter mig en gång i månaden och jag har nu sedan första mätningen i oktober minskat sammanlagt 26,5 cm!!!
Då har jag lagt ihop alla bortfallna centimetrar runt mage, rumpa, hals, handled, anklar, vad, lår..
...och detta mina vänner genom att äta mer och träna mindre..fantastiskt!

Vikten går fortfarande trögt har bara miskat 3,5 kilo.. men men ...jag är glad ändå.

Huvudet idag har nästan spruckigt... igårkväll ville jag bara gråta..kan det vara spänningar som släpper efter årets sista tenta?...vaknade i morse av att någon förmodligen ringde på fel dörr och buzzern skrämde skiten ur mig.  kl 06.30.. och då kände jag huvudvärken som inte gett sig av..

Thaimassage kanske är lägligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar