Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 19 augusti 2010

Nyfikna Göteborgare!

Jag stack ner på arba för att jag tyckte att dom kunde beskosta mig månatliga bidrag nu när jag skall plugga, istället för att ta lån från CSN...det vill dom inte...nähää.. Bara om jag skulle jobba med omvårdnad..och det skall jag ju inte..jag ska ju lalla runt med juridik....gha

När jag kom ut från arba på Järntorget var det ett jäkla liv i hamnen..Båtar som tutade, helikoptrar, poliser och folk som pekar och fotar.. jag cyklade genast dit!

Nyfikna göteborgare fick en förhandstitt på Stena Lines nya Tysklandsfärja,  Stena Germanica III !

Ombyggd och skitstor! Själva terminalbyggnaden har fått en våning extra och en ny landgångsramp. Genom att se denna får man en föraning om dimensionerna på den nya färjan, som med sina 240 meters längd och 29 meters bredd är Nordens största.

Foto: Bright på cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar