Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 9 juni 2010

Fungera..

Nu måste saker gå enligt planerna tycker jag... ber en stilla bön.. Annars måste jag vänta en månad ghaaa..

Såg att mina gamla arbetskamrater (alltså det jobbet jag ville stanna på, inte senaste jävla stället) dom var på femkamp på Liseberg och sen käkade dom räkmacka på heaven 22...jag blev lite ledsen faktiskt...jag trivdes där på det jobbet... fan...

I dag har jag bakat piroger.. Hjärtat kavlade och jag gjorde resten.. Köttfärs med feta och oliver..och snart skall jag göra fler piroger med skinka och mozarella och lite tomatsås..

Perfekt att ha i frysen när man skall sticka ut på stranden eller picknick:)

I dag kom skatteåterbäringen..Tack! ett litet tillskott som är såå välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar