Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 1 juli 2008

blev tokig..

Jaaa dan innan sista dan innan semestern..såklart blev jag vansinnig..jag skulle aldrig tagit det sista samtalet och fått en idiot i örat som var så jävla oförskämd, nyfiken och jävligt trög i huvet..

jag blev så förbannad och jag spelade in samtalet.. varför varför dessa prövningar? Kan tyvärr inte gå in på var det gällde..men jag stod upp och sänkte rösten så det mullrade i helvetet..

nää fy fan...jaja..det är bara att rinna av..det är inte värt att reta upp sig..men nånstans måste ilskan ut..och det är bättre att släppa ut skiten på den som retar upp en istället för att ta med skiten hem.. så därför mår jag bra nu och bleker slingor och skall snart påbörja rulltårtebaket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar