Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 23 mars 2011

jobbigt

Denna dag var jobbig. Jag har inte varit på bra humör alls. Debatten på engelska gick okej och vi fick tillbaka tentan från assrätten, helt ok den med. 
(tentan i går..ja jesus..see ya at the omtenta...)

Jag känner mig allmänt irriterad och sen blir det inte bättre av att få grus under linsen och ont i öronen av blåst och svettas som en idiot och kommer hem och och får en påminnelse att jag ska göra en utvärdering på skolan vars mail jag inte fått... eh.. Har den hamnat i spam?

Borde gå ut och gå men jag vill inte. Jag vill rulla in mig i täcket och läsa tidningen..

Men det blev lite bättre när jag snackade med syrran och Morris säger i bakgrunden att han vill åka tåg till Bitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar