Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 10 oktober 2010

Åka hiss med en rottweiler...

Jag läste kära Ellies blogg och hennes inlägg om idiothundägare.. och jaaa i mitt hus längst upp bor det en familj som har en rottweiler som är väl typ "tonåring"... Ungarna i familjen har väl tjatat till sig den när den var liten och söt och nu när den är stor som en sugga ids väl inge att gå ut med den..

Jag stod igår morse och väntade på hissen som kommer just från 7 våningen och japp där står hunden och mamman i familjen.. mamman är ett huvud kortare än jag och kämpar med att hålla tillbaka den uppspelta hunden som gääärna vill hoppa upp mot mig... jag vänder mig bort och skiter i hunden och mamman säger så jääävla intelligent:

-Hon är sååå olydig...

Tack! asså jag vill inte veta att hon inte har koll på sin 40 kiloshund som gillar att slita kaniner i stycken.. här står jag i en hiss med en hund som dregglar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar