Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

torsdag 16 juli 2009

Kräkan som fastnat..

Klockan ringde  06.00 i mose och jag klev upp för att gå till jobbet. Jag hann bara resa på mig så var jag tvungen att spy...sprang upp halkade in på badrumsmattan och kramade om toastolen..men inget händer.. gick tillbaka till sängen svettig och yr...dags igen..vänder om rusar till toan och vad händer?..inget..

Jag stannar hemma idag med...min tredje semesterdag som jag använder istället för sjukdagar..men hey jag har ju typ 5 veckor att använda som jag jag tänkte ta ut i pengar när jag slutat på jobbet..så det går ingen nöd..

Annars har jag varit duktig idag och lyckats uppdatera min dators antivirusskydd.. jag är faen ett geni...jag ringde dalailama på hans semster för att få hjälp men jag lyckades göra det själv ändå...duktiga jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar