Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 2 januari 2009

Men vaddå?

Jag började mitt nya liv idag.. nystart på viktklubb.se och jag skall äta 1300 kalorier per dag.. Nu är kl 21.26..jag har ätit frulle, lunch stort mellanmål och middag och jag har bara nått upp till 900 kalorier...dessutom har jag gått en rask prommenad på 45 minuter idag i morse innan frukost.  (Jag mötte inte en själ på väg till jobbet, kändes som bara jag i hela världen jobbade..)  Gick även hem från jobbet men då strosade jag bara tillsammans med Tussan i ett iskallt Göteborg och ONT i fötterna..

Men nu sitter jag här och känner inte för att äta men jag har ju ätit för lite..på tok förlite idag tydligen..hmm.. morr

Dålig planering kära jag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar