Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

fredag 5 december 2008

Ryggsmärtor från helvetet..

Sov rätt bra på min nya madrass..vaknade under natten och trodde jag var bra..men när jag började koka frulle kände jag att det inte var så bra.. Kom till jobbet och det var INTE bra..jag blev liggande på golvet och min kollega garvade men försökte hjälpa mig att dra i benen och så..men jag har förbannat on..

Det är inte ryggskott..utan det känns som om ryggraden har blivit böjd "fel" håll alldeles förlänge och att jag nu försöker böja tillbaka den..Jag kan absolut inte svanka.. Det är så smärtsamt att jag skriker rakt ut.

Jag fick inte vara kvar på jobbet..hem bums..jag fick skjuts..stannad vi aopteket köpte värktabletter och sen bums isäng.

Jag frågade singla om tips på naprapater, för hon har haft/har problem med sin rygg..men jag inser att ingen får röra min rygg..det gör förjävla ont.. Men tack för telefonnumren gumman!

Har fått tag i en biljett till juldagen..king..:) Tack Dave!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar