Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 26 augusti 2008

packa lilla bagen..

Har nu packat lilla väskan för det första träningspasset på nya stället i morgon efter jobbet..nu blir det kickboxning för hela slanten.. hoppas bara inte att man får nån förkylning eller nått annat crap..som man har en förmåga att dra på sig bland nya människor och när man tar ut sig så man kräks..hmm..

Blev less idag....Jag beställde en jacka att ha på jobbet i JANUARI..och den har fortfarande inte kommit.. ringde och tjatade och fick inte några tillfredställande svar nånstans..hmm..gick in och klagade hos mig chef...han ska se till att jag får köpa en jacka på samma ställe jag köpte mina arbetsbrallor..gött..Hittade en jacka där idag som var riktigt fin för att vara jobbjacka..*glad*

Förövrigt har min systerson inte fått nått namn än..men det kommer nog..han föddes med kejsarsnitt för han hade inte vänt sig som han borde.. tufft för syrran..men lättare för lilla killen att ta sig ut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar