Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 11 maj 2008

Inatt blev det rajraj..

det var FEEEST igår med stora bokstäver...Mycket trevligt, hemma hos gittaristan...:) Typ alla tyckte att jag var skitnygg i håret..hehe..tackar tackar..det kanske lönar sig att ha en frisör..:) Hela bandet var där och massa folk både kända och okända för mig...nice:)

Natten avrundades på Macs kebab..Både jag och Tussan hade sån hicka så personalen garvade...jaja..man får bjuda på sig själv..;)

Nattvagnen hem sen och fan vad folk kämpar på natten att ta sig hem..det är så jäkla roligt å se..haha....och bara för att klockan är 4 betyder inte det att kl 2 raggarna har slutat...närå..blir uppraggad av en dygnrak gotlänning vid Drottningtorget..haha..Glöm det sa jag och visst faen har han raggat på mig förut på exakt samma ställe...hmm..

Jag hoppade på min vagn och några killar undade vad jag hette och jag sa mitt namn..och när jag gick av på min hållplats ropade dom..GO BRITNEY..GO BRITNEY..GO BRITNEY.. och vinkade glatt...haha..jaaa jag tror folk är galna..haha..

och bara så ni vet..somnar man på festen då åker didgeridooliraren fram och försöker väcka en..haha.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar