Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

onsdag 5 mars 2008

En lista att sno och skicka vidare!

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag hade precis flyttat till norrland från Uppsala och jag arbetade i Sundsvall som maskör/perukmakare med en Teaterpjäs som heter Temperance, med Lennart Jäkel i huvudrollen.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Arbetade jag tillfälligt heltid/dagtid på kliniska prövningar på mitt deltid/kvällsjobb…eeh fick ni ihop det..?

Fem snask du gillar?
Saltlakrits, salmiak, mörk mörk choklad…sen slinker det mesta ner tyvärr..mohaha..

Fem sånger du kan utantill: oj..det är lättare att rada upp fem låtar jag INTE kan texten på.. jag är dessvärre alldeles för bra på att kunna alla jävla låtar jag hört..

Tre dåliga vanor:
har jag dålig vanor?..eeh.. jo då.. Jag kan ta ut min ilska på fel person..men jag har ju slutat att röka och snusa..

Fem saker du gillar att göra: sova, sola i solen, läsa böcker, sjunga, äta och dricka öl.

Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i:
Jag skulle aldrig köpa mig en hora.. och inte heller buffalokängor..inte heller ett vapen och jag vägrar ta på mig täckjacka, kjol och gympadojjor samtidigt..

Fem favoritsaker:
min mobil, mitt PA-system, min parfym, min termos (min bil trots att den är såld)
Fyra saker du är rädd för: Jag är rädd för att jag måste operera mig mera. Att mina päron ska trilla av pinn. Att något ska hända syrrans familj. Åsså är jag rädd för alliansen.

Tre saker du ser fram emot:
Att bli smal, jag kämpar på med viktklubb. Jag ser fram emot surfsemestern om ett år i Costa rica tillsammans med fröken S. Jag ser fram emot att träffa killen jag gifter mig med…var fan är han?

Tack Lottapa ! Sno gärna vidare och skriv in dina egna svar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar