Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

tisdag 18 december 2007

Det första julkortet!

Jag brukar inte få några julkort direkt..kanske 2 st...och idag fick jag ett som syrran så fint har pysslat ihop:)

 Jag fick lite smått ovch gott som hon hade skickade med i ett litet paket..fina saker som man behöver..tusen tack!

Sen i somras har mitt hjärta slagit i otakt och hoppat över slag och sen slagit dubbelt..och jag käkar betablockerare igen..som jag gjorde innan jag tog bort tumören..men under den senaste vecka har det hoppat och farit hjärtat så pass mycket att jag har börjat hosta..jag står på kö att göra ett 24-timmars-ekg men jag har väntat nu sen i juli men vårdköerna är ju förjävliga..hmm.. nää nu måste jag diska..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar