Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

söndag 23 september 2007

Ställa bilen för gott?

Tidigare i veckan åkte jag ner till ICA för att handla..och när jag parkerar upptäcker jag att en gubbe försöker köra ut sin bil ut sin parkeringsficka..men hela tiden kliver han ur bilen..står och tittar ..sätter sig i bilen igen och sen åter ut och titta..

Jag satt en stund och iakttog honom för att se vad han höll på med, jag kunde lixom inte se vad som var problemet för honom. 

Tillslut kliver jag ur min bil och grå fram till honom och frågar om han behöver hjälp...-njaa , svara gubben, jag ser så jäkla dåligt på vänster öga så jag ser inte hur jag kör..

??!!??..

jasså sa jag -Är det inte dags att ställa bilen för gott då..? Det örat ville inte gubben höra på..eller så var han la halvdöv åxå.. Han lirkade på ett tag och sen var han bort...jesus...

och han är bara EN av alla som är totalt livsfarliga i trafiken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar