Om mig

Mitt foto
Göteborg, Sweden
LCHF'AR MOBILFOTAR GNÄLLER OCH GARVAR

lördag 4 augusti 2007

Bakis Fillirakis i gubbstan!

hehe.. är fortfarande lite tipsy i skrivandets stund...rumlade hem vid 4 tiden i morse.. Var på fest som var mycket liten och angenäm ...vi satt i köket hos Jocke och drack och tittade på klipp på you tube... 

Syrran och micke var på rolling stones men icke jag...Jag har inte hunnit fråga än om det var bra för dom sover. Hela Göteborg var igår fylld av gubbs..

Jag käkade en väldigt god kebab tillsammans med några av gubbsen ..dom var från östergötland... Vilket krig det är inne på korvmojarna på nätterna..allt är tillåtet..jag stod i fel kö och folk började dra mig i jackan och påpeka detta...härreguud..

Nä, på med ugnen..här ska grillas bröd till frulle! fan vad gott det skulle vara med en räkmacka och en Trocadero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar